joi, 11 iunie 2009

Din ciclul Romania...













Deci asa...ma duc sa cumpar ca omu repede ceva...ca mi-e foame dupa o zi obositoare mai imi arde si de gatit.Asa fericit ca am gasit un magazin cu legume aproape de casa stau ca robotelul la rand.Vine randul meu.
Vanzatoarea, obosita, sictirita intreaba:
CE?
Eu(putin intimidat)
-Vreo 2-3 rosii
Ea(si mai sictirita)
-XXX RON
Eu
-Doamna(aleg 2 din cele 3 si i le innapoiez)astea-s verzi...va rog sa mi le schimbati
Ea(enervata)
-Pai sunt romanesti, asa sunt ele.Daca erau din Turcia,rosii si frumoase nu va placeau ca sunt turcesti
Eu(mirat de comparatie si cu ochii pe altele mai rosii din raft)
-Doamna am vazut acolo cateva mai coapte.Va rog...
Ea(infuriata de-a binelea)
-Auzi domle daca toti ar vrea asa rosii,cu astea VERZI ce o sa ma fac???????????!!!!!!!!??????????????????????
.
.
.
No comment la asa replica.

Vorba aia...nemtii fac si un surub perfect, la noi daca sunt prosti care cumpara si asa...

Un comentariu: